Saturday, July 27, 2013

මම පියාමැස්සන් නොදකිමි

රටක ජාතියක් යන්න රැක ගත හැකිද? පිලිතුරනම් පුලුවනි යන්නයි. කෙසේද? රටට ආදරය කරන මිනිසුන් නිරායාසයෙන්ම රට ජාතිය රැකගනී.
පියාඹන මාළු චිත්‍රපටිය ගැන ෆේස් බුක් එකේ ගිය ෆොටෝ එකකට මමත් කොමෙන්ට් එකක් දැම්ම. මම කිව්වේ රටට අවැඩක් වෙනවනම් චිත්තරපටිය පෙන්වීම නොපෙන්වීම ගැන දෙවරක් හිතා බලන එක වැදගත් කියල. පස්සේ කව්ද කෙනෙක් කුණුහරුපෙන් බැනල දාපු කොමෙන්ට් එක දැකල මම හිතුව මගේ කොමෙන්ට් එක අයින් කරන්න. ඒ වුනාට අපේ මිනිසුනේ අද චැනල් ෆෝ එක චිත්‍රපටි කියක් හදල තියනවද අපේ රණවිරුවන්ට, අපේ රටට විරුද්දව? ඉතින් විදේශික බලවේග ඔය වගේ වැඩ කරනකොට පොඩි පොඩි සම්මාන කොට කෑලි පතාගෙන අපේ රටේ නමට, අපි ආරස්සා කරපු ඒ රන් වැටට පොඩි හරි පලුද්දක් කරන්න ඕනද? මම අන්තර්ජාලේ කියවපු විදියට ඔය කතාවෙන් අපේ යුද හමුදාවට හීනියට හරි ටොක්කක් වදිනවා. හැබැයි අපේ යුද හමුදාව ඒ ටොක්ක කන්න තරම් දෙයක් කරලනම් නෑ. බොලව් අපි අපේ එවුන්ටම කෙලින්නේ අපිට වටේ රටවලින් කෙලවන කෙලවිල්ල මදි හින්දද? එතකොට යුදහමුදාවේ එවුන්, හමුදාපතිලා, ආරක්ෂක ලේකම්ලා, ජනාදිපති තුමා,අපේ රටේ හැම මිනිහෙක්ම එකතුවෙලා අපේම ඔය බයිස්කෝප් කාරයන්ට වෙදීනොකා ඉන්න, ජෝනිබට්ටෝ කකුලට නොපැගි ඉන්න, ක්ලේමෝ පාරවල් බස් ඇතුලේ නොකා ඉන්න, ට්‍රාන්ෆොර්මෙර් නොපුපුරවන්න පුළුවන් විදියට රට එක්සත් කරපු එකත් වැරදිද? ඔන්න ඕක තමා අපේ වැරැද්ද පිනුම්ගහන කාලේ අවම පිනුම්ගහන තැන හදල දුන්න එවුන් අමතක වෙනවා. ඔය අධ්‍යක්සක ගොයියා ඉන්න පළාතේම අපේ කොල්ලෝ කීදෙනෙක් රට වෙනුවෙන් අන්තිම හුස්ම අරින්න ඇතිද? ඔය චිත්තර පටියෙන් අපිට හානියක් වෙනවා කියන එක හුගක් ය කියල තිබුන. රටේ වගකියයුතු කීපදෙනෙක්ම කියල තිබුන. මිනිසුනේ ඇයි මේ අපේ රට නේද? එකට ඔහොම වස් දොස් වදින වැඩ කරන්න එපා. ඔය තිරිකුනාමලේ පැත්තේ මාළු කොටින්ගෙන් වෙඩිනොකා පියබන්නේ අපේ ආමි එකේ එවුන් මේ රට එක්සත් කරපු හින්ද

No comments:

Post a Comment